Thursday, August 13, 2009

Jumaat , Sabtu ...

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :D
Phyco jap ! (Yeah yeah yeah , IDK how to spell phyco ! )
Nganganganganganga ,
Urmmmm . Hari ini ? Yadda yadda yadda ,

Datang sekolah , bacaan yassin ,
Jumpa sape ntah , aku tak ingat :DD
Yeahh , jumpe ZUREEN CAMELIA :) (keningkening)
Then , lepak jap kat surau ,

Borak-borak ngan ADLIN jap , tentang *TOOOOT* :DD
Then , bace YASSSIN :DDD
Yadda yadda yadda ,
Aku kena larikan diri dari nak check kuku aku yang panjang :D

But , Ustazah dapat tangkap :(
Elena and Maza pun kena :P
Padan muke kiteorang , sape suroh tak potong kuku awal2 :]
Wek wek wek , :-(

Then , pegi PEEE JAYY !
Wooot wooot , best seyhh ,
Eventhough aku tak dapat maen first game ,
At least I had fun with SAKINA :)

Gile ouwhh main ngan SAKINA ,
berangan sini , lompat2 sane ,
Cam orang gile !
Hehehehehehehehehe~

Then , aku dapat main !
Yeahhh ! Aku white team ,
While SAKINA is in the RED TEAM :p
Boooooo ~ Losers ! :P (Joking ~ )


Then , aku main aku jadi GD dah silap ,
And yadda yadda yadda ,
Tiffany luke , kesian die :(
Then , IRFAN pun luke ,

Irfan lagi parah dari TIFFANY ,
Die kena bat baseball (WOOOOOH !)
Kesian kann ? Berdarah mulutnya ,
Semoga sihat IRFAN :DD

Then , belajar maths ENCIK ZAIDI masuk tibe2 ,
soalan nye bangat senang dong !
Then , bahase malaysia :D
Boleh laaa , aku buat kertas soalan tuh , aku dapat 93 !

Bangge gile ouwhh , first time plak tuh!
Hehehehehehehehehehehehehehehehe~
Then , rehat , ouwhh yeah , aku jatuh banyak kali :(
Kesian kaaaaaaaaaaaaan ? XD

Then , rehat , rehat , rehat
Habiss :D
Then , SIVIK , Bosan sial !
Hurmmm , (no comments )

Then , English , pun no comments ,
Hehehehehe ~
Boleh laa tahan :D
Then , BALIKKKK !


Hahaha , then habis cite :D
Peace :D Aku dah kena stop ahh .
Mak dah mule bebel ,
telinge aku jadi mangse ,

"Wahai telingaku sayang , jagalah baik2 :DD"

No comments:

Post a Comment