Wednesday, August 5, 2009

Puppy the PUNKSTERR !

WTH am I writting for the tittle ?

(Weirddd muchh ! )

Makin lame , makin dekat UPSRA ,

Makin pelik laa tittle :D





Okeyhh , let's begin=)



Urmmm , UPSR , PSRA , MUMTAZ ? 5A ? INTERNET ? BLOGGIE ? MYSPACE ?
Which would I choose ? :/
Yeahh , kindda an awkward question .


Yess ! Finally ! I have made this blogg kindda stupid -.-''
Yeah , yeah , yeah . I know my blogg is kind of boring ,
I am just a beginner laa , dude !


Okeyhh , sekolah kebangsaan ? :/
Nothing best happen ,
ujian ajee . that's all . then belajaaaaaaaaar :(
Then , balik umah
Then , g sekolah agama .

Hahahahahahahahaha :DD
Kan sekolah agama lepas habis ujian tajwid , rehat kaan ? >.<
Then g laa kantin , lepas tuh makan
Then , g pusat sumber nak beli gule2 untuk makan waktu ujian :DD
Hahahaha , then nak ambik gule2 .
Aku terduduk atas majalah banyak nih laa ,
nasib baik majalah tuh tak runtuh -.-''
Then , semua gelak yang dalam pusat sumber tuh -.-''
buat malu jee , :D
Then , ustazah azlinah cakap :

Ustazah A : Aisya , tak elok tunjuk bontot kat mak mentua ,
Aku : Hah ? Sape mak mentua ? -.-''
Ustazah M(Maizatul) : (GELAK AJEE )
Aku : (DAH TAHAN MALU )
Fatihah : Alaaa , kau kan nak hakim . Catul plak nak HALIM .
Aishatul : Kau tuh , kau nak hadi kan ?
Fatihah : (Buat tak tahu .)
Ustazah M : Kamu tak nak yang besar tuh ke , (referring to hadi .)
Aku : EIWWW ! (aku lagi sanggup ambik EHEM EHEM )
Then , ujian . Aku nye mentos jatuh :(
Bonggok nye ZATTI . Tak pe , nanti aku balas balik :)
Then , ujian khat and jawi .
Tuh jee , then balik .
Habiss BD

No comments:

Post a Comment