Monday, September 28, 2009

I think of you everynight ...



Yeah , and there is the story began , HEYYYOOO ;) Bhahaha , I miss blogging . Eventhough i justed blog a few hours ago , huishh -.-'' , Stupic me :) . Hahaha , yeah . Today was the best day ever ! ( for now ) . Haha :P Yeah , i came to school like 720 kot , tak silap lah kot :P , and Intan , Adlin , Sakina and Shiela was running towards me . And i was like , so blurrr , didn't know anything :P . Hahaha , then , dieorang macam mintak barang at me . And i was like , " ohhhh " . Cam cacat jerr -.-'' Bhahaha . Then , kena beratur dah nak start perhimpunan . Then , beratur . Yadda yadda yadda . Duduk sebelah FARIS -.-'' . Huishh , i really want to die sitting beside him , nehh , mane ade . He was funny ahh gak :D . Then , blablabla . Habes perhimpunan :) Then , masuk kelas . Masuk kelas , nothing happen . English , Miss G , ask to do a lot and a lot and a lot of projects , i was like , : " can i die ? " , ( no offence teacher :] ) . Haha , but . The project was really interesting :D . Haha , ILOLOLOLOLIKE the project :) . They are totally AWESOME ! Haha , my ahli NATASHA , ADLIN , HUSNA , SAKINA . Huishh , we are going to cook next week ! Yeahh , and you wanna know what is it ? I can't tell you :P . It's our secret recipe , and i think it is sooo gonna be AWESOME ! Haha , and there is a project about : OPTICIAL ILLUSIONS ( whatever it is spelled ) . Haha , i was thinking about a lyrics with the illusions word . What a weirdo :P Hahaha , then Sakina brought her MONOPOLLY ! It was sooo major with a CAPITAL M , people ! COOOLLL ! Hahahaha , cam JAKON . Aku cam tak penah main game MONOPOLLY yang credict card , selalu nye main yang duit , ( yup , you can call me a old school ! ) HAHA XD . Then , muzic , the teacher was like soo blurr , we were playing MONOPOLY , then , rehat ! WEEEEEEEEEEE :) Hahaha . Then , lepas rehat , kacau NATASHA . Why do you wanna we ( adlin and me ) kacau her ? Because SYIDI lalu tangga , then sebelah si TASHA ade ADLIN , and RUSYDI said : " Hye Natasha " . Suara bukan main lembut lagi :P Hahahahaha , then i said to adlin : " Adlin , kau dengar tak tadi ? Rusydi cakap hye kat TASHA sorang jer :P Kau tak pulak , padahal kau diri sebelah TASHA je " Hahaha , TASHA majuk . Alaaa , then kacau lagi :P Hahahaha , then masuk kelas . SCIENCE ! Cikgu bebel pasal buku scrap yang aku dah siap ! HEEEEEEEE :) ( jangan lah bangga sangat :P ) Hahahaha , then . Aku pulak yang kena bebel sebab aku buat salah -.-'' How stupic lah aku nih ? Then , BM . Kena buat pantun . Bla bla bla . Then , maths . We played MONOPOLY again . Hahhahaha , kali ni best sikit , cause ade due laki yang pengacau , ( FARIS AND IRFAN ) . Haha , IRFAN comel , macam monyet ! Hahahahahahhahahahaha , then habes sekolah kebangsaaan . Sekolah agama , belom ? Just getting started =) Haha , keluar dari bas , nampak MAZA ! YEAHH ! And FARAH pon dah nampak dah ! Then , jalan same2 gi ke kelas ... Then , AISHATUL , FATIHAH , HUSNA ade kat situ dah ! YEAHH ! Then , terdengar AISHATUL cakap : " Weyh , jangan layan aisya ! Bagi ___________ kat _________ . " Haiyokkk -.-'' Catul jeles . Tak leh ke ? Hahaha , then FATIHAH nasehat kan , jangan masuk dewan , cause semua budak laki ade kat dalam tuh , and the boys will say BOOOOOO to the girls , and tepok tangan kat laki . Aren't they weird ? Huishhh , SUPER DUPER WEIRD ! Hahahha , then SHAKIR telah diwaringkan oleh FATIHAH , but die macam weird semacam jerr , hahaha :D Then , si SHAKIR pon masuk lah , so ... The boys buat : " WEEET WEEET " , all the girls gelak kat luar :P Hahhahahaha , then , apee ekhh ? Tak ingat lahh :P Hahah , then USTAZAH AZLINAH datang ! SAVE ME USTAZAH ! Hahaha , ustzah marah dieorang (: Padan muke korang ! Then , kiterorang diarahkan pergi ke tapak perhimpunan . Ahhh , i saw him ! He was a MAJOR HOTTIE ! HEEEEEEEEE ;) hahahahaha . Then , pegi lah , depan aku die =.=''' . Then , ADLIN datang ! HAHAHA , she came late . Then , nasyid lah ASMA-UL-HUSNA . Bblablablabla . Kena marah dengan USTAZAH . Haityokkkk , budak tahun 1 jakon sial . Hahhaha , then lepas itu ... HABIS PERHIMPUNAN , at last ! Then , nak balik dewan , depan aku , die gakk -.-'' Is this my lucky day or my worst day ? Hahahahah XD Bangang gile , then fatihah cakap : " Ehem , ehem . Aisya , ______ depan kau lah " and i was like : " aku tahu lah ngok :P " . Hahahha , then masuk dewan . WEEEEEEEEEEEEEEE ;) . A little colder :D . Then , ustazah Azlinah bagi keterangan sikit pasal sekolah asrama penuh . BLABLABLABLA . Then , dah boleh REHAT ! YEAHHH ! Aku pandang die aje waktu ustazah bagi keterangan . Melepaskan rindu tak jumpe 10 hari ! HAHAHAHA . ;D NGOK ! Then , pegi lah rehat , adlin beriya sangat nak bagi ____ kat ____ . HAHAHA . Dia sanggup lari pulak tuhh . HAHA . Then fatihah cakap : " Ape kena dengan adlin tuh ? " Haha , bengong . Then , pegi lah rehat . Tersekse aku tengok ade banyak makanan kat kantin . Oh yeah ! I forgot to tell you ekhh ? I am in a process of DIET-ing . Haha , laugh out loud lah sangat . Laugh lah , idc . But , it is ! Nak kurus -.-'' . Why ? Are you jealous ? Can't a girl has a dream of her own ? Cacat -.-'' Then , habes rehat , aku kena duduk dalam kelas with tasnim and ct aisyah . Huihhh , naseb baek dieorang ade ! Kalau tak , aku dah dilanda kebosanan dah ! Haha , aku cuti lah ngok ! Then , budak laki masuk , haiyokkkk , irfan dah tersengih-sengih dah . Irfan memang dah nak kena sembelih lahh -.-'' . Then , ustazah panggil aku , not any ustazah . Ustazah Azlinah , mak hadi ahh weyhh . Aku dah chak dah . Ape lah yang aku buat salah . Dah lah ustazah pegang rotan . But , die tak nak marah aku , die marah __________ . Aku pon dengar ape yang ustazah dengar . Ustazah tak bagi aku bagitahu adlin . Kesian kau adlin ! WAKAKAKAKKAA . Then , blablablalba . Then , muke die comel ! HAHAHHA , DIE LUKES ! HAHAHHA , LAWAK GILE DOHHH KAU LUKIS . BAKAT PELUKIS . So , ustazah bagitahu tentang lawatan khas tahun 6 sahaja ! Yeahh ! Then , habes ! WEEEEEEEEEEEEEEEEEEE;) So , habis cite . Thank you for reading <3

No comments:

Post a Comment