Friday, November 20, 2009

Wait , didn't you remember me ?

Oh okay , i didn't sleep (!) Woahh , now the clock on the laptop i'm using is showing 853 a.m. . Yeah , i am totally sad . Sampai tak leh tido . Okay , today dapat jumpe lagi budak sekolah agame . Because , ade Raptai . But , sekolah kebangsaan :'(( ? Esok pon dapat jumpe lagi , cause Hari Anugerah Kecemerlangan . Eii , macam mane lah aku tak dapat buku mumtaz ? Masalah la . -.-'' . Buku majalah sekolah sk seafield dapat tahun depan . Still tak fair -.-'' . Whatever lah . Hrmmm , yeahh . 3 p.m. i am going to sekolah agame . Yeahh , peluk & cium mereka :D Yeah , ape lagi ehh ? Oh yeah . The list that i will miss right ? Okay , here goes :D :




Sarmaf D':

Aishatul - My Budak Tembam & Cute ^.^ ♥♥♥

Fatt - My Teman Segossip :D ♥♥♥

Mai - My Teman Gelak Macam Orang Gila -.-'' ♥♥♥

Aini - Budak pandai aku (!) ♥♥♥

Muhd - Budak gile aku -_-" ♥♥♥

Tu jer kot ? Sarmaf agak sikit lah . Tak ramai rapat sangat :D
BTW , If your name is not on the list , you can tell me . I could put it :D

Byee :D

No comments:

Post a Comment