Wednesday, May 20, 2009

Ko-Kurikulum

Hey People ! Today ? Umm ... -.- Wat to talk ahh ? Okeyh it started like this ,Sekola Kebangsaan ,
Sekola Keb ade ape tadi ? I think tak de ape2 yg penting kot ? Kann ?Sekola Agame ,
Sekola agame ? Ni laa yg LAWAK ! Wooohooo ~Tadi kat skola , aku bawak laa KAMERA ,
than aku , fatihah , aishatul g laa tandas perempuan ,than ambek laa KAMERA sekali ,
than AISHATUL kate dye nak ambek gamba sendiri , than kite org tunggu laa nk ambek gamba ,dye g kunci pintu tandas -.-'' than dye kate : "Adoi ! Susah nyee ! "Thank aku ngan FATIHAH cakap : "AISHATUL , awk nk BERAK kee ? " Than kiteorg gelak ! Dye g ambek gamba LUBANG TANDAS ! Ngok nye SHATUL , than aku g laa ambek gmba dyeorang due , "SNAP, SNAP " daa ambek gamba , balek laa kelas , baru nak tunjuk kamera kat AMEERUL , Ustazah Mai masuk , Masuk belajar && ambek ujian tilawah && hafazan . Ambek2 daa kul 3:45 p.m . Ape lagi ? Aku ngan Kalila nak balek laa ,than nk tunggu KALILA kat kelas aku , botol air aku TERTUMPAH ! waaak ! :( Aku kena g MOP , than lambat laa balek , than , g laa KOKO , KOKO bes laa gakk ! Menyanyi jee LEBEH , Dapat jadi solo untuk DIKIR PUTERI ! Bangge ahh tuh -.-'' Haha :) Tu jee laa ! Okeyh ! Byebye :)
Thanks For Reading ,
Sincerly , Aisyaa :)

No comments:

Post a Comment