Wednesday, July 29, 2009

Okeyhh ,
Urmmm ?
Kat sekolah tadi ?
Jappp ....
Tengah start balik MEMORY :)

Okweyhhhh ....
Ingat !

Rabu , 29th July 2009 .
Pukul 7 pagi .

Aku datang lambat !
Nasib aku memang baik :)
Miss Geetha tak marah :)
Tapi , dia dah masuk
Than , belajarr .
Ada homework :(
Than , Miss Geetha keluar jap .
Than , Puan Siti Aidah masuk .
And nak bagi ape ntah kat PENGAWAS PUSAT SUMBER .
Ohh yeahh ! Lawatan Pesta Buku ...
Than , Miss Geetha masuk balik .
Than , belajar seperti biasa .
Than , agama .
Ustaz kat bawah :(
Dia ambik gambar .
Apelah USTAZ nih !
Than , MATHS .
Belajar .
Than , REHAT .
Urmmm ? Than balik kelas .
Than , MATHS balik .
Belajarr .
Than , urmm ? :/
Kena ambik gambar .
Than , ambik laa gambar !
Sebab Puan Nita and Puan Azlinah Abu tak ade !
Than , ambik gambar untuk majalah laa !
Ohhhh . =.=''
Than , naik atas .
Main Internet .
Main MYSPACE kat BILIK ICT !
Yeahhh .
Than , Marshiela kate USTAZ ASYROFF panggil .
Aku ajak ADLIN turun ,
Than , ustaz and ENCIK ZAIDI suroh kiteorang umumkan yang
esok bawak baju UNIT BERUNIFORM lengkap .
Than , yadda yadda yadda .
Pegi kelas lain ,
Than , sengaja nak cari pasal dengan budak kelas GIGIH .
Jalan depan kelas dieorang ,
Sebab dieorang nak ambek gambar .
Than , mintak ENCIK ZAIDI and USTAZ ASYROFF air 100 plus .
Bodek cikgu :)
Aku kate cam nih :

Aisya : Ustaz , nak duit leyh ?
Ustaz : Buat ape ?
Aisya : Nak beli air . Dahaga laa ustaz . Penat :)

(Ustaz paggil ENCIK ZAIDI)

Encik Zaidi : Nape ?
(Ustaz tunjuk arah aku)
Encik Zaidi : Nape ?
Aisya : Cikgu , ummm . Saya nak air leyh ? Saya dahaga laa cikgu .
Encik Zaidi : Bolehh . Kamu ambek air kat kantin tuh . Air paip .
Aisya : Cikgu , saya tak de duit :(
Encik Zaidi : Ye laa , nahh !
(Cikgu bgi air 100 PLUS yang dah kosong )
Aisya : Cikgu ! Air nih dah habis .
Encik Zaidi : Nak ker tak ?
Aisya : Tak nak !

(Encik Zaidi ambek air 100 plus yang konon-kononnye penuh)

Encik Zaidi : Nahhh , ambek !
Aisya : Cikgu saya tak nak laa ! Air tuh dah habis
Encik Zaidi : Kamu nak ke tak ? Kalau tak , cikgu tak bagi .
Cikgu kira sampai 3 je . 1,2 ,
Aisya : Ye laaa .
(Aku kantoi)
(Adlin , Ustaz and Encik Zaidi gelak kat aku .)
Encik Zaidi : Ye laaa , nahh !

Aku main HAPPY lagi !
Ambek 100 plus !
FREEE !
Than , habis cite :)

No comments:

Post a Comment