Friday, July 31, 2009

Yes yes yes !

Wooot wooot to all the people who are reading my boring and random bloggie ! Yeahh , yeahh !

Urmm , what am I am gonna talk about today ?
Ouwhh , yeahh !

Sekolah Kebangsaan Seafield <3 [ My lifeeeeeee ! ]

Datang sekolah ajee , jumpa si SAKINA .
Bagi air oren yang dia mintak semalam .

Than , baca YAAAASIN .
Bacabacabaca ,
Than , habis !
Lepas itu , PEE JAYY ! (It's pronouce [yes , I know I spelt wrong] PJ)

Than , nak main Pj , tibe2 hujan :(
Wekkkk , nasib baik dapat main bola jaring sekejap ajee .
Itupun aku yang score :P
Than , masuk kelas .
Than , yadda yadda yadda .
Belajar maths .
Aku tak siap kerja rumah ENGLISH :)
Than , BM .
Best laa gakk .
Aku nye pemahaman makin teruk ouwhh .
Why ahh ? :/
(I know the answer already :P )

Than , rehat .
Aku macam lonely semacam ajee .
Kesian kann ? :P
Than , pegi kantin .
Than , makan .
Than , teman si NATASHA tuka baju .
Than , masuk kelas .
Than , belajar SIVIK .
Aku buat poster aku burok doooh . XP
Than , belajar ENGLISH ,
Than , balikkk !

TO BE CONTINUED ,

Nehh , mane ade :P
Sekarang , cita sekolah agama plak .

SARMAF KAFA INTERGRASI AL-FALAKH

Datang sekolah , jumpa FARAH and ZATTI ,
letak beg .
Than , ambek wudu' (itu pun kena bagitau ker ?)
Than , solat hajat .
Than , turun bawah
nak ambek hadiah .
Waktu tahun 6 nye hadiah
kelas 6 Istiqamah ,
tempat pertama jatuh pada :

___________________________

Semua orang tergelak-gelak kat aku =.=''
Apehal lakk?
Masalah dia bukan aku ? =.=''
Aku tak tahu laa plak die pandai SIRAH =_________________=
Then , rehat .
Then , masuk kelas untuk get ready nak solat .
Than , solatttttttttttttttttttt .
Then , masuk kelas .
Susun untuk PSRA nye periksa .
Woooooot wooooooooot XD XD
Aku duduk dekat dengan ADLIN , MAISARAH , AISHATUL , MAZA , HUSNA , ILI !
Wooooooooooooooohooooooooooooooooooooooooooo !
(Kesian FATIHAH ?!)
Than , balik.
Than habis cite :)

No comments:

Post a Comment