Friday, August 7, 2009

Bercouple ?

Yeahhh , you wanna know why I put this tittle ?
And it's a stupic rediculous updation ,
But I wanna tell you guys something ,
Aku buat kajian scientifik (NUR AISYA's EXPERIMENT) ,
yang orang yang ber-COUPLE nih BODOH . (No offence , guys )
But , not at the mental way , as PELAJARAN ,
Ntah2 die lagi pandai dari aku , but from another way :D

Ikut KAJIAN aku laa ! Bukan KAJIAN korang ,
Then , ade laa beberape sebab yang aku kate BODOH :-

1. Sebab menyakitkan hati orang !
2. Menyebabkan orang itu tidak fokus untuk hidupnye ,
3. Bercinta monyet ,
4. and macam2 lagi laaa ,

But aku kaji selidik orang yang pernah berkapel and orang yang berkapel ,
(Name2 nye aku tidak boleh sebut kerana terlalu private and aku rase anda akan ngacau mereka )


Orang Pertama (Yang pernah berkapel 3 kali ) :

Alasan-alasan yang die berkate kapel itu best :

1.selalu dihargai
2.waktu birhtday akan wish
3. protect
and macam2 lagi laaa , aku tak ingat ape die cakap :D

And orang kedua (pernah berkapel 2 kali ) :

1. macam orang bertunang , (tak diterima oleh aku )

And orang ketiga (pernah berkapel 2 kali and skang berkapel ) :

1. ntah , (die jawab cam tuh jee ? cam tak ikhlas jee , )


and itu laa sebab2 nyee ,
nanti aku kaji lagi ,
nak tanya orang ,


KAPEL itu BAGUS atau TIDAK ?

No comments:

Post a Comment