Friday, August 7, 2009

Birthday Store ! -.-''

Yeahh , tadi g kedai birthday ,
Alaaaa , nak beli barang untuk birthday kawan mak aku ,
Then , pegi laaa kedai tuh ,
Memang mengagungkan :D
Lawaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa siall ,
Aku cam nak beli semua benda yang ada dalam kedai tuhh ,
GERAM !
Cantik sangat , mask diee !
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhh !
Then , sementara mak aku beli balloon , aku chat ngan si MUHD and HADI and ZAF ,
Boleh laaa gakk , sampai aku tinggal RM2 lebih jee -.-''
Tak pee , nanti mintak orang :D
Then , tengok laa benda nak beli ,
pujuk mak aku nak beli benda ,
then beli laa badge !
Yeahhhhhhhhhhhh !
Badge gambar skelaton , gambar love and gambar ELMO ,
Muhd nak elmo -.-''
Aiyoyoyoyoyo, nyesal aku bgitau die .
Lawaaaaaaaaa laaaaaa plak letak kat pencilbox aku , ;)
Then , aku pujuk mak aku beli mask plakk !
YEAHAHHHH ! dapat gakkk ,
biaselah , mummy's girl :D
Then , balik .
Then yadda yadda yadda ,
HABIS :D

No comments:

Post a Comment