Monday, August 3, 2009

Sekolaah -.-''

HeyyHeyyHeyy people !
Grrr , hari ini ?
Kindda MEMBOSANKAAN !
You wanna know whyy ?
I said kindda okeyhh !
Soo , it's half bored half funn !
The fun part is :
Urmm , let me think think and use my thinking cap !
Ahah ! I knoww , let's start the story withh ,
It's was a bright sunny day , ( blablabla , let's get SERIOUS ! )
Okeyhh , the first thing first ,
Waktu nak pegi sekolah ,
I tak de suare :( Kesian kaaaaan ?
But , that's non of your perfect buisness ,
Then , nak pegi sekolah , letak barang .
Then , jumpe si SAKINA , HANIS .
Jumpe jumpe jumpe .
Yadda yadda yadda .
Nak cakap ngan dieorang susah , sebab aku tak de suare :(
Weeeeeekkkkkkkkkkkkkkkkkk :((
Then , adlin datang , borak borak borak .
Jumpa FAHIM .
Baru teringat , today is his 12th BIRTHDAY !
Jumpa die , lari ahhh . -.-''
Then , semua ikut nak wish kan die ,
but he ran from us . =.=''
Then , ader laa perhimpunan .
Aku duduk sebelah FARIS (ehem ehem :P )
Then , aku nak nyanyi lagu-lagu ,
Then , ade orang gelakkan aku ,
Guess whoo ? =.=''
Then , aku nyanyi dengan suara serak aku tuhh ,
Then , waktu nak duduk
Faris gi terpijak jari aku yang comeel , (CHEWAHH ! )
Then , jari aku luke :(
Aku pun nangis laa , ( dramatic laa konon-kononyee )
Adlin pujuk aku ,
Then , tibe-tibe aku nampak jari aku keluar darah banyak laa ,
Then , menangis lagi laa . =.=''
Then , okeyhh daa .
Borak borak borak .
Then , cikgu buat pengumuman nak ambik gambar pengawas , kelab and permainan .
Aku pun urghh !
And YIPPPEEEE !
Urgh - malas 0.o
Yippeeee - Yess ! Tak yahh belajar !
Then , ambik laa gambar .
CHEESEEEEEEEEE !
Then , habis sekolah :)
Then , sekolah agama laak :
Datang2 sekolah masuk kelas jumpa aishatul , husna and zatti .
Borakk japp . Ulang kaji jap .
Ajak duduk luar . Then , cakap cakap cakap .
Ade orang nangis :(
( Not me okeyhh ? )
Then , pujuk orang tuu ,
Then , __________ lalu .
Hahaha , senyum :)
Then , blablabla .
(You don't need to know ! )
Then , masuk perikse :(
This is the bored part start !
Dah laa BAPAK SUSAH !
Then , kena buat periksa dengan jari yang sakit :(
and sakit tekak ,
Then , rehatt !
Jumpa fahim .
Muhd ade . And kawan2 die ,
then si fahim tanya , :
"Weyh , ari nih ari ape ? "
Aku jawab :
"Hari nih bday fahim . "
Fahim pukul aku . -.-''
Sebab , die cakap ngan aku , jangan bagitau si muhd yang hari bday die .
Aku lupe :D
Thenn , rehat .
Aku bwak RM10 dgn banggenye :P (Tak elok RIAKK ! )
then , bagi birthday boy RM2 .
Muhd mintak -.-''
Ello ? Kau ingat aku cop duit ke ?
Then firdaus mintak .
Then adlin mintak and aishatul .
Aku pun bagi laa , nanti dieorang semua merajuk :)
Then , blablablablablabla .
Lame gile doo aku tak cakap ngan muhd .
Sorry tau weyhh . :(
Then , sambung perikse .
Then , balik :)
Habis cite B )
Byebyebye :)

No comments:

Post a Comment