Sunday, August 2, 2009

Study group was fun !

I LOVEEEE STUDY GROUP !
Eventhough tak STUDY langsung , (Shh ! Don't tell my mum ! )
Study laa gakk .
Urghhh , belajar pun 5/10 jee .
Yang lain main internet , dengar lagu , menari , and macam2 lagi :P
Then , banyak ahh benda kiterorang ambik :)
And gambar-gambar tuh yang kat bawah tuh ,
Hahaha :) Terukk kann ?
Then , fatihah and aishatul kena balik . (Husna tak datang :[ )
Then , beberapa jam kemudian .
Adlin and Kalila nak baik ,
but tak de orang nak ambik .
So , terpakse laa aku kena hantar dieorang jalan kaki .
Then , aku , adlin and kalila on the way ,
Aku naik basikal , dieorang jalan kaki .
Padan muke :P
Then , aku bawak laa basikal aku dengan penatnye .
Lepas hantar si ADLIN kat kuartes .
Hantar kalila plakk .
Kalila naik basikal aku kat belakang :)
Besst ! Laju aku bawakk .
Then , lalu padang USJ6 yang ade padang futsal tuhh ,
Jumpe lah si DANNIL and RAIMI .
Sial nyee JANTAN !
Then , lalu padang USJ6 yang dekt dgn rumah puteri tuhh ,
Then , nampak fahim and muaz .
Tegurr ahh japp .
Then , g hantar si KALILA balik rumah .
Then , aku balik rumah .
Aiyoyoyoyoyoyoyo .
Aku penat bangat siall !
Okeyhh ahh !

P.S : Aku tak ready lagi untuk PERCUBAAN UPSR AND PSRA
Takut siall !

No comments:

Post a Comment