Wednesday, September 16, 2009

Today

*click to en-large it .
I miss you INTAN NAJIHAH ! Hurghh , tu lah pasal . Tak datang sekolah kebangsaan , miss all the fun . But , kat sekolah agama lagi best ( keningkening) ! You know , kalau you all know , shut your freakish big mouth , and if you don't know . You don't need to know :) Haha , PSRA was a fun . UPSR pon agakk ahh . But PSRA was fun-nestt ! Yeahh . Sekolah tadi , kena bagi duit raya kat ramai orang -.-'' Damn you . But , kena ikhlas :) Kaaaaaaaaaaaaaannnn ? *Sorry ahh weyhh , aku kena bagi kau RM5 jee . Tak sempat* Hurghhh , semua marah aku , oh yeah . I forgot ,
*HAPPY BIRTHDAY ADLIN ILYANA and ZUREEN CAMELIA*

may your wish come trueee , hehe X) Iloveyou both , Yeahh . Dieorang dah tue . Padan muke :P Haha , just kidding :) Oh yeah , back to the story ? Aku bawak lah cupcakes gi sekolah , nak bagi ADLIN , but semua orang marah aku plakk , i was like , what did i do wrong ? Did i make them angry ? ;) Yeahh , memang ponn ! Then , nak gi dewan . Bla bla bla . Periksa TAJWID . Agak the senang one . Then , rehat japp . Gi pusat sumber . Nampak die @_@ . Ahhh , he was like a angel , a hott angel of course . Rambut die cuteee sangat-sangat . Comell , nampak hot ! Grrr , and i was like , okeyh , sabar sabar :) Then , tanya ustazah ade tukar duit RM50 tak ? Ustazah tak de , hurmmm . Hampeh . Tanya semua ustazah . And at last , jumpe gakk . Ustazah Suhailah ade . Yipppeee ? :/ Yipppeee lah sangat , kena bagi kawan2 aku ader lah . Hurghh -.-'' Then , blablabla . Masuk dewan . Perikse JAWIKHAT . Urghh . aku asyek padam tulis , padam tulis , padam tulis . That's all =.='' Kesiann kan ? Tu ahh , sape suroh tak datang pagi tadi . Tido aje the keje . Whatever lah . Then , then , then . Dah nak habes dah . Then , aku tertutup lampu . Yaikkks ? Semua gelak . Jahat ahh korang nih , blah lah ! Then , yadda yadda yadda . Habes :) Then , dah balek dah , bagi duit raye kat orang jap . Then tumpang Maza balik . Huhuhu ~ Then , aku dah balek rumah . The end ;)




No comments:

Post a Comment